status kontroll

annars så känns det mest som att det är jag som är den där ekorren i ICE AGE
 speciellt när det gäller hojjåkning
endron är fortfarande i bitar och jag har svårt att hitta tillräkligt med tid för att få ihopp den innan sommaren
  jaja  ca 3 veckor till semestern  då ska det väll gå... är lite som hela tillvaron går ut på att vänta på semestern jusst nu

RAMBO

ja lite grann iallafall.

jag lyckades...
Rättare sagt så var det min chef som lyckades att klämma en ordentlig blånagel på mitt långfinger
Fick leta upp ett litet borr och borra upp en hål i nageln för att släppa ut blodet.
det var faktist inte alls så farligt.. var mest rädd att tappa nageln och bli imobiliserad

Hantverkare jobbar med händerna
Funkar inte händerna, funkar det inte att jobba. Så enkelt är det

resultat

Började att gymma för ett tag sedan tidigt i våras .( med vissa uppehåll för semester och lathet)
Under djupa suckar och stora åthävor så släpar jag min trötta lekamen tvärs över gatan och drar i snören 2-3 ggr i veckan.........Och ta mig tusan om det inte börjar att ge resultat.

Den där degklumpen till sympati-pappamage har långsamt börjat att förflytta sig upp till överkroppen igen

:)

underbara unge

helt fantastisk är hon