wiskeyprovbning

var på wiskeyprovning nyss. ujj ujj.
i julas så kom jag på presenternas present. jag. bror. halvbror samr pappsen fick en wiskeyprovning i julklapppå systenet i sunbyberg al alla ställen-.

summa summarum

Det var gott.

Jag är full.
 
på en tisdga


snart..kanske

...det kommer det ett nytt inlägg här..eller så gör det inte det.

Har fått för mig att jag ska gå och bli sådär duktig.
Träna, börja gymma, vika tvätten, lägga in en högre växel på jobbet och att komma ihåg att lägga tvätten i blöt innan åskan slår ner ;) osv osv...
ja du vet,  sådär som nyårslöften brukar kunna se ut.  fast jag vill nog inte riktigt kalla det för nyårslöfte ändå. det är mera som en..öö vadhettere..vadhettere.. fas?   i livet tagit slut och en ny har börjat

Vi får väl se om det även innefattar att plita ner något här dåochdå...

Full upp med att leva livet istället för att skriva om det.

I vilketfall som helst så är det riktigt bra nu. Fullt med energi
Vi har varit lediga hela julen. Underbart skönt att få sova ut ordentligt och i flera dagar i rad.
Det behövdes.

Hanna har gått och blivit stor nu. Hon har tagit ett jättekliv framåt (sjääälvklart så är hon jue såklart myycket bättre sötare smartare och pratar bättre än alla andra barn i samma ålder).

Men på riktigt så är hon faktiskt jätteduktig. Pratar riktigt bra för en snart 2-åring, räknar till fem och har blivit ett stort barn nu som faktiskt kan klara sig riktigt bra. Och framförallt till glädje för hennes föräldrars mentala hälsa.
Sover nästan hela natten i sin egen säng i sitt eget rum!!
 Dom tunga första bäbis-åren är officiellt över