anderum

Vi har ÄÄÄÄÄÄÄÄÄntligen börjat att få kläm på det här med läggningen nu.

Fast igentligen är det nog Hanna som har fått käm på det här med läggningen nu.
Älsklingen har ändrat lite på dag-rutinerna så nu sover Hanna bara 1 gång om dan.
Det fungerar så mycket bättre.

Vi börjar nästan att bli två riktiga vuxna människor här, istället för två gråa vardagslunkande sömnmonster.



Btw :Någon som har sett min vapenlicens? måsta snart ringa till farbror polisen och fråga vart den har tagit vägen

musik

musik är......öö.....bra?

Äh nu smet han.

Den där inspirations smurfen är hal som en ål ibland

stollar och dårar

När man inte längre kan forska om raslära som på det gammla goda 30-40 talet så kan man jue alltid "forska" om genus lära på det fina 2000 talet.

http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,977445,00.html


Tror jag få ta min spiklubba och bosätta mig i en kojja i skogen för att inte försätta mitt barn i fara.
Eller bli internerad på ett läger någon trevlig ö i gulfbukten

ursäkta

Råkade bli poltisk.

Var inte riktigt meningen,

men efter att ha sett den
HÄR så var det svårt att låta bli.

Rätt bra film. Kan inte hålla med om presis allt han påstår. Och ibland är det lite för billiga knep å argumentations metoder han använder sig av. Men på det hela taget så, visst kan man undra vart igentligen alla pengar tar vägen?


jo jag vet att den inte handlar om interagtionspolitik. Men det var svårt att sluta när jag väll började med att störa mig på sånt som är fel.

Får tvinga mig själv att tänka på sådant som är helt rätt istället
tex Estrellas sourcream & franska örter chips.
Eller på att det var skönt att få börja jobba igen efter allt snapsande och gris-svullande
Eller att inse att man ska faktiskt ska jobba imorgon åxå och gå och lägga sig istället för att nattuggla

något är fel

Se här

Hjärtligt välkommen till Sverige, det bästa, jämlikast, friaste, landet i världen. Fast du, du som inte har rätt efternamn ska.

Placeras i getto
Vägras ett vettigt jobb av "folk-rasismen"
Vara konstant kollektivt anklagad för att du tvingas in i bidragsberoende.
och sen förbjudas att prata ditt eget språk, Lustigt nog ett förbud som bara ska gälla där du bor


Om jag hadde varit 1:a eller 2:a generationens invadrare av arbasik härkomst, så skulle jag åxå vara ruskigt bitter på det svenska samhället.

Det BÄSTA av alla samhällen.


och jag som faktiskt röstade på FP  fast då på grund av andra skäl