life is good

iblad så slår det mig ...vilken fantastiskt lyckas ost jag är som har mina tjejjer.
som imorse vid frukosten med min mina älsklingar tex.
och inte sådär tack tack kära kosmiska ande för du skänkt mig detta utan

ååFYFAAN  VA DU ÄR BRA SPUNKEN SOM FIXAT DETTA.





24 timmar

HA! har fått tag på  (lånat) en tig-svets så i helgen ska det svetsas i motorblock och seriös meckas. Synd bara att jag fått fel gaffelfjädrar. Måste hinna med att först hitta kvittot (attans slarver) och åka tvärsigenom stan för att få byta till rätt modell. I AIIINT GOT time for this shit

Dum springzz

Tror att jag redan böjrat att hamna lite på minus för 2 helger på raken nere garaget

Det är jobbigt med dygn som bara har 24 timmar och vad är det här med dom futtiga 7 dagars veckorna? var kan man vända sig med klagomål?

Full ös på jobbet,
Att vara familjefar,
Gymma 3 ggr i veckan
Ut å kuta lite då och då (började idag fakiskt skönt vårväder )
Fixa ihopp enduron
Få sova så att man orkar med allt ovanstående (blir offtast dåligt med det)

Resultatet är att
Det ser ut som faen här hemma. Ingen som orkat eller haft tid till att städa på nästan 2 veckor. Alldra minst jag. handlar mest om att bara hålla bollen i spel och fixa det nödvändigaste

tokmek

håller på att ge min enduro lite kärlek...mycket kärlek tom
ska renovera det mesta byta lager både här och där och renovera motorn.
och jag behöver en mig/mag svets.....
jag har ingen mig/mag svets och ingen jag känner heller

08-dilemma

dilemmat är mera ifall jag verkligen BEHÖVER en sådan eller om jag bara VILL ha en sådan
ty dom är rätt dyra..antar att jag får knacka på hos en verkstad o betala snällt och få en loppa svetsad

5-åringen inom mig skriker KAN SJÄLV KAN SJÄLV KAN SJÄLV!!!!!!!